Ontvang onafhankelijk en vrijblijvend advies

Bij het organiseren van een internationaal of nationaal congres of evenement geldt: een goede voorbereiding is het halve werk. Alleen dan kun je met een evenement een maximaal effect bereiken als het gaat om kennisdeling, inspiratie en netwerkmogelijkheden.

Het Amersfoort Convention Bureau helpt congres organisatoren graag op weg bij het organiseren van een congres of evenement.

Omdat we nauw samenwerken met Citymarketing Amersfoort, gemeente, bedrijfsleven, verenigingen en (zorg)instellingen zijn wij voor organisatoren van grote waarde tijdens het organiseren van een evenement.

Met onze expertise en uitgebreide ervaring op het gebied van (wetenschappelijke) congressen informeren wij congres organisatoren over alle mogelijkheden die de regio Amersfoort biedt. Professioneel, onafhankelijk en zonder verplichting. Over de beste locatie, inspirerende programma’s en ideale samenwerkingspartners. Maar ook over communicatie en financiering, dankzij de stimuleringsregeling van de provincie Utrecht.

 

Hiermee helpt het Amersfoort Convention Bureau

  • Advies over subsidies en andere fondsen, zoals het Stimuleringsfonds
  • Het (kosteloos) produceren van een bidboek
  • Het in contact brengen met diverse organisaties binnen onze regio om zo nog meer draagvlak te creëren
  • Advies over de keuze van locaties, inclusief organiseren en faciliteren van inspecties ter plaatse
  • Advies over de keuze van de accommodatie voor de deelnemers
  • Advies en informatie over sociale programma’s voor deelnemers en/of partners
  • Gratis promotiemateriaal (stadsplattegronden en toeristische gidsen) voor alle deelnemers
  • Aanleveren van digitale foto’s van Amersfoort in hoge resolutie die gebruikt kunnen worden voor de promotie van het congres
  • Gebruik van een promotionele video van de stad Amersfoort
  • Ondersteuning bij promotie via onze website en via onze social media-platform

Heb je een vraag of wil je nog iets weten?

Vul het formulier in en we nemen zo snel mogelijk contact met je op